28 de febr. 2007

Perdó i penitència

«Yo reprendo y corrijo a cuantos amo: sé, pues, ferviente y arrepiéntete» (Ap 3,19)
Nostresenyor de la Santa Justícia em jutgi i em porti pels camins del penediment! Ai, Senyor! Ai mareta meva! Ai Verge Dessecant del meu cor! Ara mateix estic enrojolada, amb el cap cot i no sé ni com dirigir-me a vosaltres, els qui heu llegit les paraules deshonestes que l'Ethel ha estat tan desvergonyida i cruel de fer públiques!!! Ai, ai... només puc lamentar-me i oferir-me davant vostre, com un anell penedit i implorant!

Vull expressar les meves sinceres disculpes públiques a aquells a qui he escandalitzat, en especial a Miss GoThiK, Mrs Lídia, Mr El veí de dalt, Mrs Candela, Mr Albert Guasch, Mr R. Marphille i Mr. Joan Carles. A tots ells els vull enviar un missatge de disculpa si els he ferit o els he donat una imatge equivocada de la meva persona. Malauradament, la meva germana Ethel, tot i que per natura és un ésser innocent i pur, pateix, a conseqüència de la seva malaltia, certs brots lúbrics i maliciosos. Espero, però, que la lectura de les meves íntimes memòries no els hagi causat gaire torbació i que puguin comprendre les meves debilitats, per les que ja en sóc pagadora cada dia de la meva vida.

Per tal d’evitar l’escàndol i la meva condema a les hosts infernals, els diria que he començat una penitència dura i proporcional als meus pecats. És necessari que passi per un estat de mortificació corporal per tal de retrobar la meva essència espiritual. Segons Sant Ignatius, la Justícia Divina es fa efectiva si el fidel fa un acte de contrició sever i sentit i s’aplica en la contemplació de les veritats anabaptistes -tot satisfent les culpes passades, domant les passions insanes i oferint la seva carn en sacrifici-. Aquestes inclinacions perverses de les que he estat objecte, són una rèmora per conèixer la gràcia divina i conduir la meva comunitat de l’escola parroquial. Ni als meus orfes puc dirigir amb els pecats que cova el meu esperit!. Així doncs, ajudada del Reverend Littleman, a qui he confessat les meves faltes plena de llàgrimes i dolor, he programat les mortificacions següents:

Passar en dejú cada divendres de l’any i, en especial (sense aigua ni anar de ventre): el Divendres Santificant Anabaptista, el Diumenge Preceptiu d’Our Lord i l’Ascensió de Nostresenyor a la Egghabà. Descansar els dimecres en terra dur i fer-ho només un parell d’hores, ja que la privació de la son em farà meditar més profundament en els meus pecats. Fer oració amb una corda sota els genolls per tal d’infligir-me el dolor en els meus tractes al Diví Pasturador, i anar a ofici amb vestits bruts i trencats per indicar als meus veïns que sóc pecadora de la carn. Portar sota la roba un cilici de ferro que m’estrenyi l’engonal i pessigar-me els pits cada vegada que tingui un mal pensament. A més a més, cada vespre, un cop he acabat de complir les obligacions de la casa, -i en la intimitat de la meva cambra-, apago totes les llums i començo a recitar matervòbsters mentre m’aplico les disciplines a les meves parts més pecadores que, inflamades i palpitants, demanen la clemència dels meus dits delerosos… Ai ai ai ai!

3 comentaris:

Montse ha dit...

Estimada germana, en lloc de lamentar-se pels fets, doni gràcies al Senyor Misericordiós per les pàgines viscudes (que le quiten lo bailao)Si vol fer penitència, vagi escoltant la Cope uns quants dies cada matí.

Veurà vostè el que és fer penitència!!!

Si sobreviu, voldrà dir que el Senyor Misericordiós i Diligent ha tingut pietat de vostè i li ha perdonat tots els pecats carnívors (O no era això?)

Seua afectíssima,

Arare_de la Comèdia Divina _i de Tots els Sants

Albert Guasch ha dit...

Apreciada Jane, li rogo de tot cor que no sigui tant dura amb vostè mateixa. Com diu Arare, "doni gràcies al Senyor Misericordiós per les pàgines viscudes"...

Què en seria de la nostres miserables vides sense aquests moments de plaer desbocats?

Gotoshit sisters ha dit...

Benvolguts Mrs. Arare i Mr. Guasch,

Gràcies pels seus consells. Avui he vist, però, que no tinc prou força d'esperit per acomplir la penitència que Mrs. Arare m'ha dit que fes amb bon criteri. He intentat trobar aquesta emissora que diu i la ràdio no agafava la freqüència. Després de patullar una estona, ho he deixat córrer... Mr. Guasch, vostè estaria diposat a venir diumenge que ve a prendre el te i a llegir la Bíblia amb mi una estona?

Seva,

Jane